zaterdag 6 april 2013

LOVEBITE

Half jaren 90:

Nog zo'n grappig telefoongesprek (nou ja, gesprek...). Sid, de huispunker van Baroeg, boekt af en toe een punkbandje. Hij wordt behoorlijk gestoord van ene André van het, niet overdreven talentvolle, punkbandje Lovebite uit Zwolle. André belt net even iets te vaak of ze mogen optreden in Baroeg en Sid geeft voor de 100e keer geduldig aan dat zij niet meer hoeven te bellen, als er interesse is belt Sid hen wel, de boodschap lijkt eindelijk over te komen.
Als ik naar Baroeg bel krijg ik toevallig Sid aan de lijn, ik doe schijtlollig en zeg met verdraaide stem 'met Anderé van Lafbijt'. Voordat ik verder iets kan zeggen gaat Sid compleet uit zijn dak en maakt André en Lovebite met de grond gelijk, hij verteld de band met woeste stem hoe hij over hen denkt en in zijn boosheid gooit hij uiteindelijk de hoorn op de haak. Als ik even later terugbel hoor ik Sid nog hijgen, ik vertel hem van mijn grap maar het duurt nog een paar dagen voordat hij er om kan lachen. Ik hoop voor het arme bandje dat ze voorlopig niet naar Baroeg bellen :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten