donderdag 28 maart 2013

DJ SPUTTER(T)

Nighttown (Basement). Mijn relatie met Nighttown is altijd een rare geweest, ik kom er nog op terug. Uiteindelijk heb ik er nooit veel feesten georganiseerd. Maar ooit hadden we een feestje in de Basement. Tim Daeleman aka DJ Spud en mijn persoontje zijn de plaatjesdraaiers van de avond. We zijn netjes op tijd binnen en installeren onze spullen maar als Tim even naar zijn auto moet wordt hij daarna niet meer toegelaten door de portiers (van die hele grote... ehhh... negers zeg maar). Uiteindelijk lukt het Tim binnen te komen, smijt zijn jas op de grond, foetert en stampt zoals alleen Belgische bikkels dat kunnen. Ik heb hem nooit meer zo kwaad gezien! (Zelfs niet toe ik een BNN sticker op zijn rug geplakt had en hij een half uur met dat ding, onder hilarisch gelach van omstanders, onwetend op de dansvloer stond).

Ik hou van Tim, sorry Sue, je bent niet de enige.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten